我难过

星期二,说好出游的日子。
于是,今天,我很亢奋地和小红去了趟医院。还带了一双鞋子。

等号码牌,129。到我了。
X光。看着黑白分明的X光片,我,傻眼。
我的骨头四平八稳地躺在片子上,第三条骨头,一条隐隐约约的缝隙。

医生:“I perhaps you need another 2 WEEKS rest.”

结果,我带了一双鞋子,还是只穿了一只回来。
我的旅行,破灭。无言。


换了新的白“靴子”。哎~

Comments

  1. Fren, very sad to hear that. Cant imagine the journey without u, no sk voice... can see ur happy smile =(
    Take care this time, dont climb here n there lo.
    I bring your heart to KK.
    Next time when u want go, i always accompany u

    ReplyDelete
  2. take care oh fren, dun walk too much...use tongkat lah...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts