no more

Days have gone worse and even worst...
Have no idea what's going to happen in mind the next moment.
Wordless, thanks for killing my art sense.

I dont speak skillful nice english, I'm just a band4.

Understood everybody has different levels,
And I know I'm just another fool to you that do senseless stuffs.
But here to say, no one would ever abandon their own child,
Like what every parent did, I love them for more than I can say.

Sorry for the infection






need a break.
This time, you really hurt the passion in here....

 

Maybe someday I will pick up again.



那年,有记忆的时候,妈说,
琪琪,画笔不该只是一件物品。
她会是你最重要的伙伴,赋予她灵魂吧。

我记得那时后已经不吃奶嘴了,
老弟还坐在痰盂上面,酷酷地揪着我的画纸瞧。

第一次作品在台上被展示,
我很颤抖的跑上台握着一个伯伯的大手,
然后隔壁的姐姐给了我一个金色的杯子
和一张用电脑写了好多我看不懂的字的纸张。

之后,又过了很久。
我和我的画笔还是老样子,
酷酷的横跨了无数大大小小的画纸。

其实我一直知道,
总有一天会遇到那个叫“挫折”的家伙。

只是,没想到,
挫折还挺伤人的。
好痛哦……

Comments

Popular Posts